هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

8 نکته طلایی قبل از خرید کاشی و سرامیک

برای هر پروژه ایی که قصد خرید کاشی و سرامیک را که دارید قبل از هرگونه تصمیم گیری در مورد انتخاب بهترین محصول، بهتر است این مقاله را که تیم تحقیقات بازار فروشگاه آنلاین کاشی و سرامیک مرداس بصورت تخصصی بعد از کسب نظرات و تحقیق در مورد روند خرید این نوع محصولات را گرد آوری و تنظیم کرده ایم بخوانید.

انتخاب سایز مناسب را در زمان خرید کاشی و سرامیک جدی بگیرید

خیلی از مشتریان و متقاضیان هنگام مراجعه به فروشگاه سرامیک با دیدن نمونه ها از هدف اصلی خود قافل میشوند. به این صورت که شاید نیاز برای کف پوش کردن پروژه سرامیک 80*80 باشد، اما فروشنده با استند کردن سرامیک یک در یک نظر شما را معطوف سرامیک های سایز بزرگتر کند.

انتخاب سایز مناسب در موقع خرید کاشی و سرامیک کف را جدی بگرید
هر سایز از محصولات سرامیکی برای استفاده خاصی در ساختمان طراحی و تولید شده است. پس از انتخاب سایز درست اطمینان حاصل کنید.

به همین منظور قبل از مراجعه به فروشگاه ها بهتر است سایز مناسب سرامیک را برای پروژه خود در نظر بگیرید. این اصلی ترین نکته قبل از هر گونه خرید کاشی و سرامیک است. چرا که شما با انتخاب سایز نادرست کف پوش سرامیکی میتوانید پروژه خود را دفرمه کنید.

رنگ کاشی و سرامیک را مطابق با طراحی دکوراسیون خود انتخاب کنید.

انتخاب بهترین رنگ در موقع خرید آنلاین کاشی و سرامیک یکی از رکن های اساسی هست. مخصوصا در هنگام خرید کاشی و سرامیک کف

استفاده رنگ ها و چطور ست کردن رنگ ها امروزه تبدیل به تخصص و حرفه ایی شده که نمیتوان از آن چشم پوشی کرد. اکثر طراحان معماری امروزی که نام و آوازه ایی برای خود دست و پا کرده اند از این هنر و تخصص بخوبی استفاده میکنند. انتخاب رنگ مناسب در هنگام خرید آنلاین کاشی و سرامیک از اهمیت ویژه ایی برخودار است که چنانچه از قبل طرح و رنگ خاصی را در نظر نگرفته اید بهتر است با یک فرد متخصص به شور و مشورت بپردازید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که رنگ مورد علاقه شما چیست؟

اهمیت این موضوع آنقدر بالا بود که ما مقاله تخصصی را در مورد رنگ ها را ترجمه و ویرایش کردیم. در این مقاله آمده است که :

Color is intimately linked to our being; everyone has his or her own color. While we may not realize it, our instincts, they don’t err

که معنی فارسی آن عبارت است از : رنگ ها ارتباط تنگا تنگی با وجود ما دارند و هرکس رنگ خودش را دارد، اگرچه حتی متوجه آن نباشیم اما غریزه ما اشتباه نمیکند.

10% خرید کاشی و سرامیک بیشتر از مورد نیاز

از هر 10 تماس و مراجعه ایی که به مرداس سرام میشود 6 تماس مربوط کسری سرامیک است. یعنی 60% کسانی که برای خرید کاشی و سرامیک مراجعه میکنند در حین انجام اجرا و نصب سرامیک با کسری محصول مواجه هستند. شاید این نکته در ذهن شما از اهمیت چندانی برخوردار نباشد، اما بهتر است بدانید که در این زمان شما با این مسائل رو به رو هستید.

عدم تطابق کد رنگ کاشی و سرامیک

تا به حال با مشتریان زیادی مواجه بوده ایم که با یک برگ کاشی و سرامیک به فروشگاه مرداس سرام مراجعه کرده اند و گلایه منداند که سرامیکی که قبلا خریداری کرده اند با کسری مواجه بوده است و حالا عین همان محصولی رو که خریداری کرده اند را پیدا نمیکنند.

شاید بگوئید رنگ سرامیک ها با هم تفاوت دارد حتی از یک طرح ؟ متاسفانه باید بگوئییم بله !! سرامیک ها عمدتا دارای مشخصاتی همچون بسته بندی که شامل تعداد در کارتن + وزن و … را دارد اما از همه مهم تر کد رنگ سرامیک است.

عدم تطابق سایز سرامیک

خیلی از کارخانه تمام اتوماتیک و درجه یک نیز محصولاتشان دارای اختلاف سایز هست. اختلاف سایز به این منظور نیست که در یک پالت و یا حتی در یک کارتن سرامیک ها باهم اختلاف سایز داشته باشند. بعضی اوقات مدیر تولید کارخانجات برای خالی نماندن کوره سرامیک ها را در قالب زیر شاخه تولید میکنند.

برای مثال سرامیک هلن 80*80 پرسلان پولیشی ممکن است سایز 81*81 نیز داشته باشد. این سرامیک ها در پارت های مختلفی تولید میشوند و در بسته بندی جداگانه قرار دارند. پس در هنگام سفارش و یا خرید آنلاین کاشی و سرامیک

قیمت کاشی و سرامیک را فدای کیفیت نکنید.

بخوبی میدانیم که هر ارزانی بی حکمت و هر گرانی بی علت نیست. به گفته مجله فوربز کاشی و سرامیک تاثیر مستقیمی بر روی خروجی یک معماری مدرن دارد. تاثیر کاشی و سرامیک بی کیفیت بر روی خرجی کار شما بشدت قابل لمس و مشهود است. در زمان خرید کاشی و سرامیک کف اگر قرار هست یک سرامیک با کیفیت متوسط انتخاب کنید و فروشنده به شما محصولی با کیفیت بالاتری پیشنهاد میکند.

اول از خود بپرسید کاشی و سرامیک که قصد خرید آن را دارید قرار هست چند سال برای شما کار بکند؟؟ بیاید ما به تفاوت قیمت کاشی و سرامیک انتخابی خودتان را با سرامیک کف پیشنهادی فروشنده محاسبه کنید. حاصل را در متراژ ضرب کنید و نتیجه را تقسیم بر سال مورد انتظار خود بکنید. ببینید آیا ارزش دارد که از متریال ضعیف تر استفاده کنید؟؟

انتخاب کاشی و سرامیک اشتباه مثل …

انتخاب کاشی و سرامیک اشتباه مثل پوشیدن کفش مجلسی برای بازی فوتبال در چمن است. ما مشتریان زیادی داریم که برای کاشی کف حمام و دستشویی سراغ سرامیک های سایز بزرگ میگیرند و یا برای انتخاب سرامیک بین کابینتی سایز های کوچک را مد نظر قرار میدهند. که هر دو این انتخاب ها کاملا اشتباه است. پس قبل از خرید آنلاین کاشی و سرامیک با ما مشورت کنید.

موقع خرید کاشی و سرامیک کف یا دیواری بهتره از فروشنده مشورت بگیرید

نصاب سرامیک از همه مهم تر است

اینجای داستان مثال بارز آشپزی است که بهترین مواد اولیه را دارد اما هنر آشپزی را ندارد. قبل از هر گونه خرید آنلاین کاشی و سرامیک باید نصاب خوبی را انتخاب کنید. نصاب کاشی با هنری که دارد میتواند سرامیک درجه 2 را طوری نصب کند که گویا درجه یک است. نصاب بد هم میتواند طوری سرامیک درجه 1 را نصب کند که گویا سرامیک درجه 4 است.

چند ویژگی بارز نصاب کاشی و سرامیک خوب

برای ما تا به حال وفور اتفاق افتاده که کارفرما و نصاب سرامیک هر دو برای خرید کاشی و سرامیک کف مراجعه میکنند.

1- سرامیک ها را طبق الگو چینش خواهد کرد
2- پرتی سرامیک ها را بشدت کاهش میدهد
3- شما را به استفاده از متریال مناسب ترقیب میکند
4- سرامیک شما را بدرستی نصب خواهد کرد
5- زمان اجرای کار شما کاهش میدهد
6- شیب بندی درستی را اجرا میکند.

    محمد عرفان شیخان وب‌سایت

    دیدگاهتان را بنویسید

    preloader