هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نکاتی در مورد خرید کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک در حال حاضر جزو مهم‌ترین و حیاتی‌ترین مصالح ساختمانی هستند. که برای ساخت ساختمان‌ ها یا تعمیرات آن‌ ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مصالح ساختمانی علاوه ‌بر حفظ استحکام، می‌توانند تاثیر شگفت‌انگیزی روی زیبایی ساختمان نیز داشته باشند. به این موضوع توجه داشته باشید که شاید کاشی و سرامیک استفاده تقریباً مشابهی داشته باشند، اما این محصولات با یکدیگر تفاوت ‌هایی دارند.

بر اساس تفاوت‌ های میان کاشی ‌ها و سرامیک‌ ها، از این محصولات در بستر های متفاوتی استفاده می‌شود. اما به‌ طورکلی این محصولات به‌ عنوان کف‌پوش یا دیوارپوش مورد استفاده قرار می‌گیرند. که علاوه ‌بر اضافه کردن فاکتور زیبایی به خانه، می‌توانند دوام و استحکام ساختمان را نیز بهبود ببخشند. ما در این مطلب قصد داریم که به‌ طور کامل برای شما در رابطه با فاکتور هایی مانند قیمت کاشی و سرامیک، و ویژگی‌ های این محصولات صحبت کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، ما را تا انتهای این محتوا همراهی کنید.

کاربرد کاشی و سرامیک 

همان ‌طور که پیش‌تر نیز برای شما گفتیم. وظیفه اصلی کاشی‌ ها و سرامیک‌ ها زیباتر کردن دکوراسیون ساختمان و همچنین جلوگیری از آسیب به ساختمان است. در حال حاضر، کاشی‌ ها و سرامیک ‌ها به ما کمک می‌کنند تا خانه خود را تمیزتر نگه داریم.

برای مثال اگر در کف ساختمان از سرامیک بهره گرفته ‌شود. شما می‌توانید به ‌راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن کف ساختمان را تمیز کنید و خانه خودتان را برق بیندازید. از طرف دیگر معمولاً انواع متفاوت کاشی و سرامیک ارزان در طرح‌بندی ها و رنگ‌بندی ‌های متفاوتی وارد بازار می‌شوند. این ‌موضوع، باعث می‌شود تا برای هر سلیقه و هر دکوراسیونی بتوان کاشی ‌ها و سرامیک های با کیفیتی را تهیه کرد و از آن‌ ها بهره برد.

مزایای استفاده از کاشی و سرامیک در ساختمان‌ سازی 

فرقی نمی‌کند که شما به‌ دنبال کاشی کف اتاق ‌خواب هستید، یا می‌خواهید به تهیه کاشی کف باغ بپردازید. تمامی محصولاتی که با عنوان کف ‌پوش و دیوار پوش ساخته می‌شوند، دارای مزایای منحصر به ‌فردی هستند. بیایید با یکدیگر این مزایا را بررسی کنیم. 

  • کاشی و سرامیک در برابر سرما بسیار مقاوم هستند و از عبور رطوبت نیز جلوگیری می‌کنند
  • این محصولات در برابر عوامل محیطی مانند مواد شیمیایی و نور مقاوم هستند و شفافیت و طرح و رنگ آن ها در برابر این عوامل از بین نخواهد رفت 
  • این محصولات اگر به ‌درستی نصب شوند بسیار مقاوم خواهند بود و هیچ‌گونه ترک یا شکستگی در آن ‌ها ایجاد نخواهد شد

قیمت این محصولات معمولاً در مقایسه با سایر کف ‌پوش ها نسبتاً مقرون به صرفه است

قبل ‌از خرید کاشی و سرامیک بهتر است به چه  مواردی توجه داشته باشیم؟

درست مانند خرید هر محصول دیگری، فاکتور های گوناگون و متنوعی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند کاشی و سرامیک باکیفیتی تهیه کنید. اگر شما نیز قصد دارید این محصولات را تهیه کنید. اما نمی‌دانید باید چه فاکتور هایی را برای خرید در نظر بگیرید، ما را تا انتهای این محتوا همراهی کنید.

قیمت کاشی و سرامیک 

مورد اولی که شما هنگام خرید کاشی و سرامیک باید به آن توجه داشته باشید، قیمت این محصولات است. خوشبختانه در حال حاضر شرکت ‌ها و برند های تولید کننده زیادی به تولید این محصولات می‌پردازند. برای مثال کاشی هلن محصولیست که با کیفیت نسبتاً مناسب و قیمتی مقرون‌ به‌ صرفه در اختیار شما قرار دارد. به‌ هر حال اگر به ‌دنبال پوشش سرامیک ارزان و با کیفیت هستید. باید کفش آهنی به پا کنید و با تحقیق و جستجو باکیفیت‌ترین و مقرون ‌به ‌صرفه ترین گزینه را برای خودتان خریداری کنید. پیشنهاد مرداس بعنوان یک فروشگاه کف پوش های سرامیکی ، کاشی هلن پاسارگاد آباده است.

توجه به نوع محصول

فاکتور دیگری که شما باید هنگام خرید به آن دقت داشته باشید، نوع کاشی و سرامیک است. در حال‌ حاضر، انواع گوناگون و متفاوتی از این محصولات وارد بازار می‌شوند. و هر کدام از آن ‌ها ویژگی ‌های منحصر به ‌فرد خودشان را دارند. برای مثال سرامیک پرسلان یکی از محصولات پرطرف‌داری است که مقاومت و استحکام بسیار خوبی دارد.

این محصول در مقایسه با سایر محصولات ضخامت نسبتاً بیشتری دارد و به ‌عنوان کاشی و سرامیک کف می‌تواند بهترین گزینه باشد. در کنار سرامیک پرسلان، انواع دیگر سرامیک ‌ها شامل بدون لعاب، لعاب‌دار، آنتی باکتریال، مینیاتوری سفالی، سه ‌بعدی، گرانیتی و … می‌شوند. این شما هستید که باید با توجه به سلیقه و خواسته خودتان یکی از این موارد را برای هدفی که دارید تهیه کنید.

اندازه محصول مورد نظر 

محصولاتی مانند کاشی و سرامیک در اندازه ‌ها و ابعاد متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. در کنار توجه به برند و نوع کاشی، شما باید به اندازه‌ی آن ‌ها نیز دقت داشته باشید. برای مثال سرامیک کف 8080 یکی از پرطرف‌دارترین سرامیک‌ های کف می‌باشد. همچنین شما می‌توانید برای زیباتر کردن و مستحکم‌تر کردن کف خانه خودتان از سرامیک 60*120 بهره ببرید. این سرامیک استفاده دوگانه ایی دارند، هم بعنوان سرامیک کف قابل استافده است و هم به عنوان سرامیک بین کابینتی .

به این موضوع توجه نمایید که هر چه اندازه کاشی ‌ها بزرگ‌تر باشد، جلوه و زیبایی آن ‌ها بیشتر خواهد بود. اما در کنار این‌ موضوع نصب آن‌ ها سخت‌تر است و ممکن است در مواردی قیمت آن‌ ها نیز بالاتر باشد‌. به‌ هر حال، این شما هستید که باید تصمیم بگیرید. بر اساس ویژگی ‌های ظاهری و همچنین اندازه محیطی قرار است آن را کاشی و سرامیک کنید، از محصولات با چه اندازه‌ای بهره ببرید. 

بهترین سایز برای سرامیک کف پذیرایی مدرن سایز 8080 و 100*100 است.

طرح و رنگ محصولات 

شما به سراغ خرید کاشی و سرامیک رفته‌اید تا علاوه ‌بر مستحکم‌تر کردن خانه یا ساختمان مورد نظر، به زیبایی آن نیز بیفزایید. به‌ همین دلیل هنگام خرید این محصولات باید به طرح و رنگ کاشی و سرامیک ‌ها نیز دقت داشت داشته باشید. خوشبختانه، در حال حاضر شرکت ‌های تولید کننده، این محصولات را در انواع گوناگون و متفاوتی به بازار عرضه می‌کنند. انواع مینیمال این محصولات در حال حاضر طرف‌داران زیادی دارند و برای دکوراسیون ساختمان ‌هایی که بر اساس طراحی مدرن ساخته شده‌اند، گزینه مناسبی هستند.

به این موضوع توجه داشته باشید که هر‌ چه رنگ کاشی و سرامیک تیره‌ تر باشد، فضای مورد نظر شما کوچک‌تر دیده خواهد شد‌‌‌. بالطبع، اگر شما از محصولات با رنگ روشن بهره ببرید، می‌توانید محیط نظر را بزرگ‌تر از اندازه واقعی آن نشان دهید. به این‌ موضوع توجه داشته باشید که انتخاب رنگ روشن گزینه مناسب‌تری است. زیرا هم به شما کمک می‌کند تا آلودگی ‌ها را سریع‌تر تشخیص دهید. و آن ‌ها را تمیز کنید و هم می‌تواند خانه‌ های کوچک امروز را بزرگ‌تر از اندازه واقعی آن ها نشان دهد. 

توجه به کیفیت محصول تولید شده 

برای تولید کاشی و سرامیک از مواد اولیه گوناگونی بهره گرفته می‌شود. هر چه این مواد اولیه باکیفیت‌تر و مقاوم‌تر باشند، قاعدتاً محصول نهایی تولید شده می‌تواند کیفیت بیشتری داشته باشد. پس فاکتور دیگری که هنگام تهیه این محصولات شما باید آن را مورد توجه قرار دهید، کیفیت محصول است.

شما می‌توانید با کمی تحقیق و بررسی متوجه شوید که محصولات کدام شرکت تولید کننده مقاومت لازم را دارند. و می‌توانند برای کف‌پوش یا دیوارپوش ساختمان مد نظر شما گزینه مناسبی باشند. وظیفه شما تحقیق در رابطه با تولید کنندگان و انتخاب یک برند معتبر برای خرید کاشی و سرامیک است. 

مراجعه به یک فروشنده معتبر 

در کنار فاکتور هایی که ما پیش‌تر برای شما گفتیم. مراجعه به یک فروشنده معتبر نیز می‌تواند در زمینه خرید کاشی و سرامیک نکته مهمی باشد. شما با مراجعه به یک فروشنده معتبر و کارکشته، می‌توانید باکیفیت‌ترین محصولات و کاربردی‌ترین انواع آن ‌ها را برای خودتان تهیه کنید.

فروشندگانی که در این زمینه تخصص کافی را دارد و منصف هستند. به شما کمک میکنند تا دقیقاً محصولی را تهیه نمایید که به ‌دنبال آن هستید. یک فروشنده معتبر از شما سوال می‌پرسد و دقیقاً مطابق با سلیقه شما و محلی که شما قرار است در آن از کاشی و سرامیک استفاده کنید. بهترین گزینه ‌های موجود را به شما پیشنهاد می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. با مراجعه به فروشنده مورد اعتماد، خیال شما از بابت کیفیت محصول، قیمت محصول، مقاومت آن و … راحت خواهد بود.

جمع‌بندی

ما تلاش کردیم در این محتوا راهنمای شما در مسیر تهیه انواع متفاوت کاشی و سرامیک باشیم. شما می‌توانید با نکاتی که ما در این محتوا نام بردیم. به‌ راحتی و بدون هیچ‌ گونه مشکلی، برای خرید انواع متفاوت کاشی سرامیک اقدام کنید. و دقیقاً محصولی را خریداری کنید که مناسب‌ترین گزینه برای شما است. به این ‌موضوع توجه داشته باشید که اگر به ‌دنبال خرید مقرون‌ به‌ صرفه ترین و باکیفیت‌ترین گزینه ‌ها هستید. باید به سراغ فروشندگان معتبر بروید.

شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی کاشی و سرامیک اصفهان یا شهر های دیگر، به ‌راحتی و بدون هیچ ‌گونه دغدغه‌ای، محصولات مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و آن ‌ها را تهیه نمایید. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که تلاش کنید تا بر اساس بودجه‌ای که دارید، باکیفیت‌ترین گزینه را برای خودتان خریداری کنید تا بتوانید با لذت بیشتری محصولی که تهیه کرده‌اید را مورد استفاده قرار دهید.

علاوه‌ بر این موارد ،بهتر است که از افراد متخصص برای نصب کاشی و سرامیک کمک بگیرید تا مطمئن شوید محصولی که شما خریداری کرده‌اید به ‌درستی نصب خواهد شد و جلوه و زیبایی آن بیش ‌از پیش به نمایش گذاشته خواهد شد.

فروشگاه و انبار کاشی و سرامیک ارزان قیمت کف در اصفهان
خانه خاص با مرداس

مزایای استفاده از کاشی و سرامیک در ساختمان‌ سازی چیست؟

قیمت ارزان تر نسبت به سنگ مقاومت بالا در برابر ضزبه، خاصیت ضد اسیدی ، قیمت مناسب تر، تنوع طرح بیشتر از مزایای استفاده از کاشی و سرامیک در ساختمان است.

قبل ‌از خرید کاشی و سرامیک بهتر است به چه  مواردی توجه داشته باشیم؟

قیمت، کیفیت، جنس بدنه ، نوع لعاب ، کالیبره بودن، نداشتن تاب و از همه مهم تر فروشنده کاشی وسرامیک ، در بازار کاشی و سرامیک خیلی از فروشنده ها با مشتری متاسفانه صادق نیستند.

علت تفاوت قیمت کاشی ها در چیست؟

جنس بدنه ، لعاب ، کالیبره بودن و ….. داخل این پست و پست های دیگه مرداس کاملا توضیح دادیم

محمد عرفان شیخان وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

preloader