هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پیش بینی قیمت کاشی و سرامیک در سال 1402

قبل از پیش بینی قیمت کاشی و سرامیک در سال 1402 باید کمی در مورد انتظارات تورمی که بصورت ناخود آگاه در ذهن همه هست صحبت کینم. همه ما دیگه از این وضعیت بد اقتصادی به خوبی مطلعیم، قیمت دلار در روز بین 500 تا 10 هزار واحد ریالی افزایشی است. این روند ها و التهابات اقتصادی برای مردم ایران شاید در نظر اول مسئولین عادی باشد ولی هر روز همه ما مردم ایران از قیمت های بازار آزاد غافل گیر میشویم.

لیست قیمت کاشی و سرامیک 1402
سال جدید

همین چند روز پیش بود که از طریق وبلاگ درگاه خرید اینترنتی کاشی سرامیک مرداس که قیمت پروفیل را به گفته آهن ملل 36490 توامن اعلام شد و الان روز 5 شنبه چهارم اسفند ماه در ساعت 11:45 اسفند ماه قیمت پروفیل 40800 تومان است. شاید شما هم مثل من اول بخاطر این حجم از افزایش قیمت بخندید ولی رفته رفته خنده از لباتان محو شده و به حال خود گریه کنید.

روند افزایش قیمت کاشی و سرامیک در سال 1402

در حال حاضر تمامی همکاران ما قیمت ها را بصورت لحظه ایی چک میکنند. شاید سئوال پیش بیاید که قیمت دلار چه دخلی به قیمت کاشی و سرامیک دارد. برای روشن شدن این موضوع برای شما باید بگویم وابستگی تولید سرامیک به دلار تقریبا 55% محاسبه میشود. به همین دلیل است که با افزایش قیمت دلار، قیمت این کالای مصرفی ساختمانی کمی با تاخیر تغییر میکند. اما برای پیش بینی و روند افزایش قیمت کاشی و سرامیک در سال 1402 باید اول قیمت دلار پیش بینی شود.

به این نکته توجه داشته باشید که اگر سازنده هستید بهترین زمان خرید کاشی برای ساختمانتان همین الان است. برای نمونه متذکر میشویم که الان سفارشات با متراژهای سنگین و بالای 1000 متر برای سرامیک کف 100*100 تحویل آن برای 1 الی 3 ماه آینده خواهد بود.

بیشتر بخوانید در مورد : 10 مزیت خرید آنلاین کاشی و سرامیک قیمت چسب کاشی و سرامیک اسلب

گرانی متریال مصرفی ساختمان و تهدید متقاضاین مسکن

بنا بر گزارش روزنامه دنیای اقتصاد بعنوان مرجع اطلاع رسانی قیمت ها و روند ها در زمینه قیمت، اقتصاد خرد و کلان، بعلت کاهش ناگهانی ارزش ريال ایران در مقابل دلار جامعه و طیف مصرفی آپارتمان و مسکن در حال ناپدید شدن است. برای تایید این نکته کافی است سری به دفاتر مشاوران املاک بزنید. بسیاری از فروشندگان مسکن و آپارتمان در حال حاضر و با نزدیک شدن با پایان سال 1401 از فروش املاک خود منصرف شده و فروش آن را به سال آینده موکول کرده اند. و به نقل از این منبع معتبر :

در روزهای پایانی سال و در نتیجه تشدید انتظارات تورمی عرضه این واحدها نیز به بازار کاهش یافته است و گروهی از مالکان عرضه را به سال آینده موکول کرده‌‌‌اند. به این ترتیب، متقاضیان سنگر آخر خریدهای مصرفی یعنی متقاضیان خرید آپارتمان‌‌‌های مسن و کهنسال، هم‌‌‌اکنون با دو چالش مهم روبه‌رو شده‌‌‌اند که یکی مربوط به قیمت بالای این واحدها و ضعف قدرت خرید متقاضی و دیگری مربوط به کمبود عرضه به بازار این گروه سنی مسکن است.

در مورد بهترین زمان برای سرمایه گزاری در املاک چیزی میدونید ؟

قیمت کاشی و سرامیک در سال 1402 و قیمت مسکن  در پایان سال 1401
شماره گزارش:
3947099

شاید با افزایش قیمت کاشی و سرامیک در سال 1402 اتفاق بیافتد

کاهش کیفیت برای تطبیق توانایی قدرت خرید

بخوبی آگاهی دارید که تمامی بنگاه های اقتصادی برای سرپا نگه داشتن مجموعه خود بایستی، فروش خود را داشته باشند. عملا هیچ بنگاه تولیدی بدون فرآیند فروش نمیتواند به حیات خود ادامه دهد. پس شرکت های تولیدی کاشی و سرامیک برای نگه داشتن مشتریان خود باید سیایت ثبات قیمت سرامیک را در پیش بگیرند. که عملا برای اجرایی کردن این سیاست باید شرکت های تولیدی از کیفیت محصولات خود بکاهند.

تعدیل نیروی انسانی و تاخیر در تحویل محصولات

نیروی انسانی طلای نایاب هر مجموعه ایی است. اما زمانی که بنگاه های تولیدی توانایی کنترل تراز دریافت و پرداختی را نداشته باشند. و در اثر افزایش قیمت کاشی و سرامیک درسال جدید 1402 بخواهند کیفیت محصول را حفظ کنند، اولین اقدام پس از بررسی های بیشمار سیاست ها موجود تعدیل نیروی انسانی است.

چکیده مطلب و راهکار پیشنهادی :

روند افزایش قیمت دلار را باید جدی گرفت. اگر سازنده هستید و تعهد در تحویل به موقع پروژه را دارید برای جلو گیری از ضرر های احتمالی افزایش قیمت کاشی و سرامیک در سال 1402 همین الان اقدام فرمایید. و به این نکته توجه داشته باشید بعضی از شرکتها در صورتی که الان سفارشات خود را ثبت کنید، در زمان تحویل محصولات هیچ گونه افزایش قیمتی شامل حال شما نخواهد شد.

روند و پیش بینی قیمت کاشی و سرامیک در سال 1402 و قیمت مسکن در تهران و اصفهان
راهکار مناسب برای جلو گیری از ضرر های احتمالی ناشی از افزایش قیمت دلار
محمد عرفان شیخان وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

preloader