هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

از کجا کاشی و سرامیک ارزان تر بخریم

برای پاسخ به این سوال که از کجا کاشی و سرامیک ارزان بخریم ، اول باید ببینید که چه نوع سرامیک و کاشی مد نظر شما است. منظور از نوع کاشی محل مصرف و استفاده آن است. بخوبی میدانید که سرامیک یکی از مهم ترین متریال برای ساختمان های مسکونی ، دفتر کار و همچنین برای مغازه و فروشگاه ها است. با توجه به شرایط فعلی اقتصادی ایران در سال 1401 تقاضا برای کاشی و سرامیک ارزان بیشتر از گذشته به چشم می آید. اما برای پاسخ به این سوال شما به خواندن ادامه این مقاله دعوت میکنم.

خرید کاشی و سرامیک ارزان قیمت از مرداس

مهم ترین نکته ها برای خرید کاشی و سرامیک ارزان

برای خرید کاشی و سرامیک ارزان قیمت چند پارمتر مهم و کلیدی وجود دارد که باید شما بعنوان خریدار به آن توجه فرمایید. این پارمتر ها موثر ترین عوامل اثر گزار بر قیمت کاشی و سرامیکی هستند که شما قصد خرید آن را دارید. پس بهتر است قبل از اقدام برای خرید به این نکات توجه ویژه داشت. تا هزینه ایی که برای خرید محصولات سرامیکی میکنید را در چاه نریخته باشید.

خرید کاشی و سرامیک ارزان قیمت

جنس بدنه را جدی بگیرید

جنس بدنه سرامیک ها به سه دسته تقسیم میشوند و پارامتر جنس بدنه اولین پارمتر اثر گزار بر قیمت کاشی است. انواع جنس بدنه کاشی و سرامیک عبارتند از : خاک قرمز ، خاک سفید و پرسلان که به ترتیب از ارزان ترین به گران ترین تقسیم میشوند. برای درک بهتر تفاوت جنس بدنه کاشی و سرامیک به مقاله ایی که در باره این موضوع نوشته شده است مراجعه نماید. خرید کاشی و سرامیک کف و نکته مهم آن

انتخاب سایز مناسب کاشی

برای خرید کاشی و سرامیک ارزان یکی از پارامتر های کلیدی دیگر سایز انتخابی شما برای خرید است. سایز کاشی و سرامیک هرچه بزرگتر باشد به نسبت گران تر خواهد بود. البته باید توجه داشته باشید که انتخاب سایز مناسب برای فضایی که میخواهید در آن از کف پوش سرامیکی و یا دیوار پوش سرامیکی استفاده کنید بسیار حائز اهمیت است.

اگر در انتخاب سایز سرامیک برای محل مصرف آن دچار مشکل هستید باید در مورد انتخاب سایز با یک معمار و یا حتی فروشنده کاشی مشورت کنید.

کیفیت و نوع لعاب سرامیک

لعاب سرامیک به چند دسته تقسیم میشود : لعاب براق ، پولیش ، سوپر نانو پولیش ، مات و شوگر. لعاب کاشی از اهمیت ویژه برخودار و مهم ترین پارامتری هست که برای خرید کاشی و سرامیک ارزان قیمت باید در نظر داشت.

  • لعاب براق برای محصولات ارزان قیمت به کار گرفته میشود و بیشتر در کاشی 60×60 ارزان قیمت مورد استفاده است.
  • لعاب پولیش و سوپر نانو پولیش بخاطر انعکاس تصویری که دارد بیشتر در کاشی و سرامیک لاکچری مورد استفاده است و قیمت بالایی دارد.
  • لعاب مات و شوگر یک اسطحکاک بالایی ایجاد میکند و بیشتر در فضاهایی مثل فروشگاه ها و امکان تجاری که تردد در آن زیاد است مورد استفاده است. همچنین این نوع لعاب بسیار مناسب برای استفاده در سرویس های بهداشتی هستند.

خرید اینترنتی کاشی و سرامیک ارزان تر پای شما آب میخورد

همیشه در فضای وب رقابت سنگینی برای قیمت گزاری محصولات وجود دارد. و مهم ترین رکن برای فروشگاه های اینترنتی جذب مخاطب از طریق قیمت های جذاب و غیر قابل انکار است. در حال حاضر بهترین راه برای خرید کاشی و سرامیک ارزان استفاده از وب و یا پلتفرم های آنلاین مثل دیوار است. در این روش شما هزینه های خود را برای یک خرید کاشی ارزان قیمت کاهش خواهید داد. اما مراقب باشید که از فروشگاه های غیر معتبر استفاده نکنید.

مرداس بعنوان فروشگاه و درگاه خرید اینترنتی کاشی و سرامیک ارزان قیمت در این حوزه فعالیت میکند.

از کجا کاشی و سرامیک ارزان بخریم؟
بهترین راه برای خرید کاشی و سرامیک ارزان

مزایا خرید اینترنتی سرامیک ارزان قیمت در مرداس

مرداس همواره از ابتدای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود در تلاش بوده که محصولات خود را با قیمت مناسب و ارزان تر نسبت به دیگر فروشگاه ها به مشتریان خود ارائه دهد.

دست شما در فروشگاه مرداس برای خرید کاشی و سرامیک ارزان باز است.

یکی از ویژگی های فروشگاه مرداس در خرید کاشی و سرامیک انتخاب درجه کیفی محصول انتخابی است. سرامیک و کاشی از لحاظ کیفیت چند درجه دارد. قیمت کاشی و سرامیک در مرداس سرام با انتخاب درجه تغییر میکند. این مهم ترین تفاوت مرداس سرام با دیگر فروشگاه خرید آنلاین کاشی و سرامیک است.

در مرداس جنس فروخته شده پس گرفته میشود.

اگر بعد از خرید شما قصد پس دادن کالای خریداری شده را داشته باشید ما کاملا وجه پرداختی شما را پس خواهیم داد. این خدمت زمانی قابل انجام است که متشریان عزیز قبل از بارگیری و ارسال بار ، درخواست انصراف از خرید خود را به مرداس اعلام نمایند. مرداس بعد از دریافت تقاضا انصراف از خرید شما بعد از یک روز کاری وجه پرداختی شما کاملا به همان حسابی که خرید خود را انجام داده اید مستردد خواهد نمود.

برای خرید کاشی و سرامیک به هرجایی مراجعه نکنید.

خیلی از فروشگاه هایی که کاشی و سرامیک را به معرض نمایش گذاشته اند. بعنوان یک واسطه برای فروش کالا عمل میکنند. این فروشگاه ها از عاملین و نمایندگی ها کالا های خود را تهیه میکنند و قیمتی که به مشتری خود ارائه میکنند به نسبت بالاتر از نمایندگی های رسمی و عاملین فروش دارند.

راهکار های خرید کاشی و سرامیک ارزان تر

از کجا کاشی و سرامیک ارزان تری بخریم ؟

اگر قصد خرید حضوری دارید باید به نمایندگی ها در شهری که حال و ساخت ساز هستید مراجعه کنید و اگر قصد خرید اینترنتی دارید مرداس سرام در خدمت شما است.

بهترین راه برای خرید کاشی و سرامیک ارزان چیه ؟

سریع ترین راه بهترین راه میتونه باشه. خرید اینترنتی کاشی و سرامیک را امتحان کنید.

محمد عرفان شیخان وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

preloader